איך לבחור פרגולה?

איך לבחור פרגולה

אם אתם מחפשים פרגולה, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לחשוב למה אתם רוצים להשתמש בה.

ניתן להשתמש בפרגולות למגוון מטרות. הם יכולים לשמש כדי לספק צל מהשמש או למנוע גשם להיכנס לחלל המגורים שלך. זה גם יכול לגרום לגינה להיראות מושכת יותר ולספק מקום לסעודה בחוץ.

ישנם סוגים רבים ושונים של פרגולות, אך ישנן שתי אפשרויות עיקריות שאנשים עושים כאשר בוחרים אחת: עץ או ויניל. העץ זול יותר ודורש תחזוקה אך הוויניל מחזיק מעמד זמן רב יותר ודורש פחות תחזוקה.

אז איך בוחרים פרגולה בצורה נכונה ?

אז איך בוחרים פרגולה איכותית? פרגולות הן דרך מצוינת לספק צל וכיסוי לחלל חיצוני. הפרגולה או הסוכת יכולים לשמש כהרחבה של המרפסת המקורה, כמקום לגידול גפנים, או כמקום מפלט יפה ומרגיע. חשוב לבחור את המתאים לצרכים ולמטרות שלך.

כיצד לבחור פרגולה:

– האם הוא אסתטי בלבד או שאתה רוצה אותו להצללה?

– האם צריך את הפרגולה לתמיכה בגפנים?

– איזה גודל הכי מתאים לצרכים שלך?

– איזה סגנון זה צריך להיות (כפרי, דרום קולוניאלי, חופי)?

הצללה על ידי פרגולה

פרגולות מספקות אזור מוצל וקריר בגינה. הם גם מספקים תמיכה מבנית לגפנים וצמחים מטפסים אחרים.

צל: יש לוודא שהפרגולה מספקת צל טוב לאזור הישיבה. כדאי לבדוק אם הוא מותקן בגובה ובזווית המבטיחים שאין אור שמש ישיר על פינת הישיבה. קחו בחשבון את כיוון החשיפה, סוג החשיפה (צפונה, מזרחה וכדומה), מספר שעות החשיפה (בוקר, צהריים, אחר הצהריים) וגודל הפרגולה לצורך כך.

מספר עמודים: אם אתם רוצים למקסם את השטח שלכם מתחת לפרגולה אז לכו על עיצוב פרגולה בן 3 או 4 עמודים במקום 2 עמודים. עבור עיצוב 4 עמודות אתה יכול לקבל שתי עמודות בכל כיוון אשר

בחירת הפרגולה

בחירת פרגולה יכולה להיות החלטה קשה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון שישפיעו על ההנאה העתידית שלכם מהפרגולה החדשה שלכם.

האם אתה רוצה משהו פשוט ומסורתי או שאתה רוצה משהו יותר מורכב ומודרני? האם אתה רוצה שהוא יהיה עצמאי או שצריך להיצמד לבית? האם הגג יהיה שטוח או משופע? כמה אתה רוצה להוציא? רשימת השאלות יכולה להיראות בלתי נגמרת.

באופן כללי, פרגולה בעלת גג שטוח היא פשוטה יותר ובנייתה דורשת פחות זמן ומאמץ מאשר גג משופע. גג משופע אמור לעבוד היטב אם הוא מכוסה רעפים או רעפים, מה שיעלה את העלות במידה ניכרת. עצמאי לכל

פרגולות הן בחירה מצוינת לכל מי שמחפש לשפר את המרחב החיצוני שלו. הם יכולים לשמש כמוקד בגינה, כאמצעי להצללת אזור, או כמקלט לצמחים, ריהוט גן וחיות מחמד.

בואו נסתכל על מה שאתם צריכים לקחת בחשבון כשאתם בוחרים את הפרגולה שלכם.

ישנם ארבעה חומרים המשמשים לרוב לבניית פרגולות מעוצבות: עץ, מתכת, ויניל ו-PVC.

פרגולה היא אלמנט אדריכלי חיצוני המשמש כתוספת פונקציונלית ואסתטית לנוף.

הפרגולה מספקת צל לאנשים או הרהיטים שמתחתיה, וניתן להשתמש בה גם למטרות דקורטיביות. פרגולות מושלמות לגינות, פטיו, סיפונים, שולי בריכה ואזורים חיצוניים אחרים.

מבנה גג סגור למחצה עם דפנות פתוחות הבנוי לספק צל או מחסה מחשיפה לשמש, פגעי מזג האוויר או משקעים. זה יכול להיות בנוי מעץ או מתכת.