שילוב של ריהוט גן עם גינות ים תיכוניות

עיצוב גינה ים תיכונית

אחת המגמות הלוהטות בעיצוב היא טרנד "חדש – ישן" השם את הדגש על עיצוב גינות בסגנון ים תיכוני.

עיצוב כזה הוא מעין שילוב של עיצוב כפרי עתיק המלווה בריהוט מסיבי, עשבייה צפופה, גינות ירק וגינות תבלינים כמו גם עצי לימון ופרי, עם שילוב שמתאים לסגנון הים תיכוני שנועד להתאים לאקלים הלח והחם השורה באזור.

אם אתם רוצים לעצב את הגינה שלכם בסגנון זה, חשוב שתבינו יותר לעומד מהו הסגנון ותדעו כיצד לשלב בו ריהוט גן כמו גם ואלמנטים משלמים.

אבל מה מאפיין גינה ים תיכונית?

גינות ים תיכוניות הן כאלה שרואים בסרטים! הם סבוכות, מלאות עצי פרי, יש בתוכן גינות ירק ופינות חמד תוך שילוב של שלל אלמנטים שנראים עתיקים או אפילו מעט יוונים כמו שילוב של שערים מברזל, פרגולות מסוגננות להצצה באזור הגינה, מעקות ברזל לגינות שיש בהן מדרגות ועוד.

גינות כאלה נחשבות קסומות ויש בהן את החן והמראה ה'לא עשוי' שמקנה לילדים ולבני המשפחה לצאת את החצר לעבוד בגינת הירק, להשתמש בשיחי התבלינים להכנת ארוחות או לרקיחת חליטת תה מרגיעה ובכלל ליהנות מכל מה שהצמחים והפרחים בגינה מציעים: כמו עלי וורדים משיחי וורידם עבותים, לימונים מעצי הלימון ושלל תבלינים מערוגות התבלין המלבלבות.

התאמת ריהוט גן לגינה ים תיכונית

כאשר רוצים לבצע התאמה של ריהוט גן אל הגינה, חשוב לדמיין לעצמכם את השילוב המושלם של הגינה המעוצבת בסגנון זה, עם מקסימום נוחות.

זה נכון, בימי רומא העתיקה ויוון העתיקה היה ריהוט הגן עשוי משיש, אבל כיום פתרונות של ריהוט גן עשוי מראטן משולב עם כריות נוחות, ריהוט אלומיניום בסגנון עתיק, פינות אוכל לבנות עם כריות בצבע טורקיז לגינה להשלמת המראה הים תיכוני, ושלל חפצים ואביזרים לגן – יקנו לכם את המראה המבוקש.

פרזולים, שערים וברזלים

חלק בלתי נפרד מעיצוב גינה ים תיכונית היא שילוב של פרזולים עשויי ברזל, שערים כבדים עשוי ברזל או אלומיניום כמו גם שלל אלמנטים עשויי ברזל להשלמת המראה העתיק וכאלה שניתן למצוא באמצעות חברות העוסקות בפרזולים ושערים כמו גם מעקות מברזל, וחברות המספקות ריהוט גן תוכלו לעצב לעצמכם גינה ים תיכונים מושלמת אפילו ללא עזרה של מעצב או אדריכל!

כיום אפשר למצוא שלל מערכות ישיבה לגינה, עבודות אלומיניום, שערים מברזל, פרגולות מסוגננות, מעקות ברזל לגנים, פינות אוכל בשילוב פסיפס ואלומיניום במראה ים תיכוני ושלל ריהוט גם עשוי חומרים קלים שמאפשרים גם קבלת המראה המבוקש, כמו גם שינוע נוח של הריהוט בחצר בגינה או במרפסת.