איך לבחור פרגולה חשמלית למרפסת?

איך לבחור פרגולה חשמלית למרפסת

כיום כמעט ולא ניתן למצוא בית קרקע ללא חצר, באותה מידה רוב הדירות בישראל הן בעלות מרפסת שמש או מרפסת חיצונית. אין ספק כי מרפסת משדרגת את הבית בכמה וכמה רמות. היא מגדילה את שטח הבית, היא משמשת כמקום ישיבה נוסף בבית וכו'. מרפסות ללא קירוי אינן נעימות לשימוש במרבית ימות השנה. כתוצאה מכך ניתן לראות עלייה מתמדת בכמות הפרגולות למרפסת שמותקנות מדי שנה בישראל.
קיימים סוגים רבים של פרגולות למרפסת, חלק גדול מן הפרגולות שמיועדות למרפסת כגון: פרגולות מעץ, פרגולות אלומיניום קבועות, פרגולות חשמליות בד מתאסף ופרגולות חשמליות רפרפות. לכל מרפסת (ולכל תקציב) יש הפרגולה המתאימה ביותר עבורה.

פרגולה חשמלית למרפסת – ההמצאה שכבשה את העולם

פרגולה חשמלית למרפסת היא פרגולה שעובדת על מנוע חשמלי אשר נמצא בתוך חלק מוגן בפרגולה שאינו נראה לעין. המנוע החשמלי אינו משפיע על המראה של הפרגולה והוא אינו בולט. בזכות המנוע של הפרוגלה ניתן לשלוט בזווית הפתיחה של הרעפים. פרגולה חשמלית למרפסת מספקת לנו שליטה מלאה על כמות האור ועל מידת החשיפה שלנו לשמש.

להלן הפרגולות הנפוצות למרפסות בישראל:

  • פרגולה מעץ למרפסת
  • פרגולה אלומיניום קבועה למרפסת
  • פרגולה אלומיניום חשמלית בד מתאסף
  • פרגולה אלומיניום חשמלית רפרפות

היתרונות של הפרגולה החשמלית למרפסת

אם עד עכשיו לא השתכנעתם שפרגולה חשמלית למרפסת היא פשוט המצאה גאונית, תנו לנו לספר לכם על היתרונות הנוספים שיש לפרגולה החשמלית:

עמידות גבוהה ואחזקה מינימלית – מרבית הפרגולות החשמליות הקיימות כיום מיוצרות מחומרים קלים שלא צוברים חלודה והצבע שלהם אינו מתקלף ודוהה כאשר חולף הזמן, בשל כך האחזקה של הפרגולה החשמלית היא מינימלית וברוב המקרים הדבר היחיד שיהיה עליכם לעשות הוא לנקות את הלכלוך המועט עם מטלית. במידה ותרצו לשטוף את הפרגולה עם מים, יש לוודא כי מדובר בפרגולה עם מרזב מובנה.

פונקציונליות מלאה – ישנן פרגולות חשמליות בעלות מבנה מודולרי המאפשר לחבר יחדיו מספר פרגולות לצורך הצללה של שטחים נרחבים, במיוחד בתי עסקים. בזכות המבנה המודולרי של הפרגולות החשמליות ניתן להתאים אותן לשטח ההתקנה וליצור הצללה במקומות לא שגרתיים. חשוב לדעת כי מעבר לדגמים המוכרים שנשענים על קיר, ניתן למצוא גם דגמים שיכולים להישען על שני קירות של מבנים ולשמש כמעין גשר ( תוכלו לראות זאת בבריכות שחייה רבות).

סגירה מלאה והרמטית – ניתן להשתמש בפרגולה חשמלית למגוון רחב של שימושים, אחד מהשימושים המוכרים של פרגולה חשמלית הוא סגירה של מרפסת גם בקירוי וגם בסגירה היקפית.
במידה והמרפסת שלכם היא מרפסת אשר פתוחה מצידיה או מרפסת סגורה
באופן חלקי, תוכלו למקם את הפרגולה החשמלית ביחד עם סוכך צדדי שיספק לכם סגירה מלאה.

בדקו מה גודל המרפסת שלכם!

ניתן למצוא פרגולות חשמליות רבות בגדלים שונים, לכן בשלב הראשוני יש למדוד את שטח המרפסת שלכם. גם אם אתם יודעים במדויק מהו הדגם בו תבחרו ואפילו מהי החברה בה תבחרו להתקנת הפרגולה, אסור לוותר על השלב הראשוני של מדידת שטח המרפסת. אנו ממליצים לכם למדוד את שטחה של המרפסת באמצעות מטר, לאחר המדידה נסו לחשוב היכן בדיוק תמקמו את הפרגולה, יכול להיות שתרצו פרגולה חשמלית שמכסה את רוב שטחה של המרפסת או שתרצו פרגולה חשמלית שמכסה רק חלק ספציפי משטחה של המרפסת. בחירת הפרגולה תלויה בסוג המבנה, בשיקולים אסתטיים וכמובן בתקציב העומד לרשותכם.

אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על: פרגולות ברזל – העיצוב המושלם