חלונות בלגיים המדריך לרוכש

חלונות בלגיים

החלונות הבלגיים הם החלונות אשר כל אחד אחת מאינו חולמים עליהם והיינו רוצים שיותקנו אצלנו בבית, בין בעקבות המראה הרומנטי בו הם מתהדרים לבין אם באופי של החלון המאפשר לכם לפרוץ את חומות האיטום ולהכניס את החוץ הבייתה ולקבל תחושת מרחב אדירה.

  • הנקודה החשובה ביותר: העלות – הדבר הראשן אותו נרצה לציין היא חלונות בלגיים הם חלונות שכל אחד ואחת יכול לרכוש וזאת משום שהעלויות שלהן משתלמות ושוות לכל כיס. בעבר הלא רחוק, החלונות הבלגיים היו חלונות יקרים ולמרות שמדובר בהשקעה אחת לטווח ארוך שנים, רבים נמנעו מלבחור בהם על מנת לחסוך בעלויות. המצב השתנה מאז וכעת הבחירה האולטימטיבית ביותר לחלונות היא חלונות אלו בדיוק.
  • הנקודה המעוצבת: עיצוב – אין ספק כי למשמע המילה ברזל, כולנו מיד חושבים על חומר גלם ללא יכולות עיצוב. ובכן, אנחנו בחברת נגב ארט רוצים לשבור את המיתוס הזה אחת ולתמיד ולומר בפה מלא כי למרות חוזקו של הברזל, מדובר בחומר הנחשב קל לעיצוב, לצביעה ולכיפוף. כל שעליכם לעשות על מנת לדעת איזה חלון בלגי יתאים לכם יותר הוא לעמוד, להסתכל סביב הבית או העסק שלכם ולהבין מה הוא הקו בעיצובי הקיים וזה שתרצו, ומשם הדרך לבחירת החלון הבלגי הבא שלכם, מעולם לא הייתה קלה יותר. ניתן לבחור בחלון בלגי בעל פרופילים דקים או עבים (תלוי באווירה אותה תרצו להנחיל), ניתן לבחור בכל צבע (בין אם השחור הקלאסי לבין אם בכל צבע אחר) וכמובן בכל גוון.
  • הנקודה ההמשכית: שינוי בהמשך – מכיוון שחלונות בלגיים עשויים ברזל, הדרך לשנות את הצבע שלהם היא פשוטה ובסך הכל אומרת שיש לצבוע. לא, אין צורך באיש מקצוע אלא אם אתם יודעים שיש לכם ידיים שמאליות ואתם לא מוכנים להסתכן, וכל שעליכם לעשות הוא לגשת לחנות, לרכוש את הצבע הנבחר, לוודא שהוא מתאים לברזל ופשוט לצבוע.
  • הנקודה האחראית – אחריות: נכון, ברזל ידוע כרגיש למים וידוע בהופעת החלודה על גביו אך זה לא צריך לקרות כאשר מראש נערכים לכך והחלונות מסופקים באיכות הנדרשת ועל ידי חברה מקצועית בדומה לחברת נגב ארט. האחריות לחלונות בלגיים משתנה מחברה לחברה אך עשר שנות אחריות הן לא המצאה ולא סך שנים שלא ניתן להתחייב אליהן. ימי החלונות המתקלפים, בעלי סדקים, חוסר יכולת להחזיק זגוגיות גדולות או עבות, עברו חלפו וכל בעלים של חלונות בלגיים יכול להיות רגוע כי מדובר בחלונות עמידים אשר ישמשו אותו שנים רבות קדימה.

לסיכום, במידה והגיע הזמן להחליף חלונות או להתקין חלונות בבית או בבית העסק שלך, שקול את חלונות בלגים בשל היתרונות הרבים בהם הם אוחזים. חשוב לזכור כי חלונות בלגים, בשונה מחלונות אחרים, הם בעלי עמידות גבוהה וניתן לשנות את צבע הפרופילים בקלות יחסית.